Oldalak

Nem biztos csak a kétes a szememnek S ami világos, mint a nap: titok; Hiszek a véletlennek, hirtelennek, S gyanúm az igaz körûl sompolyog;" Villon

2011. szeptember 2., péntek

Miből lesz a cserebogár?


Meghívást kaptam Marikától erre a játékra. Lássuk akkor miből lesz a cserebogár? A kezdetet véletlennek köszönhetem, adva volt a lányom ruhája amire kerestem valami díszítést, persze a neten, ekkor akadtam rá a gyöngyös blogokra. Itt vesztem el, mert ezután minden szabadidőmet a gyöngyfűzés tanulásának szenteltem. Amit megtanultam azt minden a netről lestem el Tőletek. Az első munkám egy rawos medál megfűzése volt.
Tovább adom a játékot: Káli Gopika
Melinda, Kritti, kérlek mutassátok meg az első alkotásaitok egyikét.

5 megjegyzés:

Káli Gopika írta...

Kedves Ilona! Nagyon köszönöm a meghívást a játékra, nagyon kedves vagy (:-))) de már megkaptam, a blogomban itt olvashatod (:-))) aug. 14-i bejegyzésem (:-)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Első munkának gyönyörű!

Enma írta...

Preciosos trabajos!!!!!!! Precioso blog.

Kritti írta...

Kedves Ilona!
Nagyon jólesik és köszönöm szépen, hogy gondoltál rám:-)
Szuper ez a játék, mivel szerintem rengetegen kíváncsiak vagyunk arra, hogy a többiek hogy kezdték. Nagyon szép a Te első alkotásod is!
Az én kezdésem a blogom júliusi bejegyzései közt található.

horimarika írta...

Köszönöm, hogy megosztottad! Tényleg jó olvasgatni, hogy ki hogyan kezdte.