Oldalak

Nem biztos csak a kétes a szememnek S ami világos, mint a nap: titok; Hiszek a véletlennek, hirtelennek, S gyanúm az igaz körûl sompolyog;" Villon

2011. március 30., szerda

Csűröm-csavarom



Na végre elkészült az én 3 szög csavartam is, meg kell mondanom, hogy az első oldal összecipzározásánál bénáztam, de utána sikerrel vettem az akadályt. Most kevés idő jut a gyöngyökre, mert végre tavasz van ezért kertben töltöm a szabadidőm nagy részét.
Időközben kiderítettem, hogy ennek a mintáját June Hubert találta ki és szerepel a Bead & Button show anyagában.

9 megjegyzés:

Almada-Dalma írta...

Látom, Te sem tudtál ellenállni! Nagyon jók a színek!!! Csodás ez a minta, én még edzek rá!!!!

Igen, megértelek, ma én is 3 órán át igyekeztem utolérni magam a KERTECSKÉMBEN!!!! VÉGRE!!!!!

N Zsuzsa írta...

Nagyon jó lett!

Benkóné Meggyesi Beáta írta...

Látom Te is megfűzted, nagyon szép lett!

Kisnyul írta...

Nagyon szép lett!

Manka írta...

Gyönyörű szép lett Ilona! (Én is lekezdtem fűzni!)

Szikati írta...

A Tiéd is csodás!!!!!

Susan írta...

Nagyon szuper lett.

Csirli írta...

Huuuu! En most latom eloszor! Szuper!!! Kinek a mintaja?

Spiri írta...

Csodaszép lett!A színe is gyönyörű!