Oldalak

Nem biztos csak a kétes a szememnek S ami világos, mint a nap: titok; Hiszek a véletlennek, hirtelennek, S gyanúm az igaz körûl sompolyog;" Villon

2010. augusztus 22., vasárnap

Édesanyámnak névnapjára



Így utólag itt ezzel a verssel köszöntöm az én édes Anyukámat névnapja alkalmából!

Édesanyám névnapjára

Varázslatot álmodtam.
Teliholdas éjszakában
Csillagporban táncoltam.

A szikrázó csillagport
Zsákba gyűjtöttem,
És a Holdon pihenve,
Tovább tűnődtem.

Mit adhatnék annak,
Ki életet adott?
Névnapjára vigyem el
A kis zsák csillagot?

"Nem nagy ajándék"
- gondoltam magamba,
Ezt már a réten,
Orromat lógatva.

Ekkor megláttam
A mező szépségét,
Millió kis virág
Illatos kékségét.

A szivárvány színei
Pompáztak a dombon.
Boldogan nyugtáztam,
Nincs már több gondom.

Szedtem egy csokorral
Az illatos rétről.
Ezt adom át Neki,
Szeretettel, szívből.

Kinyitom a zsákot,
Azt sem feledem.
Csillagokat szórok,
A csokrot befedem.

Ég és Föld szépségét
Csak Neki adnám!
Mert szívemnek oly` kedves
Az édesanyám!
(Mészáros Veronika)

2 megjegyzés:

Tímel írta...

A medál csodás, a vers nagyon szép!
Remek ajándék !!!

Ági mama írta...

Csodálatos ajándék!!!